Mgr. et Mgr. Ing. Jan Tomíšek Ph.D.

Když reklamy čtou vaše myšlenky: soukromí v éře digitální reklamy

Webové stránky s reklamou jsou každodenní součástí našeho života. Většinou se nepozastavujeme nad tím, proč se nám zobrazují konkrétní reklamy a jak byl vybrán jejich obsah. Neuvědomuje si, že každý náš klik se může stát součástí našeho digitálního profilu a reklamy tak mohou vycházet z našich nejniternějších myšlenek. Jak vlastně reklama internetu funguje, jakou roli v ní hrají naše data, jak se můžeme chránit sami a kdo další by nám měl pomoci?

O řečníkovi

Vede brněnskou pobočku advokátní kanceláře ROWAN LEGAL. Specializuje se na ochranu osobních údajů, kybernetickou bezpečnost, softwarové právo, elektronické podepisování a identifikaci. Mimo oblast IT se věnuje i přípravě legislativy a stavebnímu právu. Absolvoval Fakultu informatiky, Ekonomicko-správní fakultu a Právnickou fakultu Masarykovy univerzity. Na poslední jmenované obhájil doktorskou práci se zaměřením na ochranu osobních údajů v internetové reklamě.